Fan Approved
aktualna chimera IG jest bardziej pestkowozem niż transportem myślę, że to się bierze z tego powodu, iż jej bazowy koszt jest za drogi i ma niepancerne boki
proponowałbym ze 2 nowe warianty chimer
jedna z pancerzem 12 12 10
bez broni w hullu i lasgunów na bokach, taka chimera dla storm troopersów aby bezpiecznie dowieść zabójczy ładunek dać jej koszt jakiś 50 pkt + wykupienie broni na wierzy (10 pkt za heavy flamer or multilaser or heavy bolter) oczywiście ma BSa 3
druga chimera to taka zabawka dla ogrynów
pancerz 12 10 10 opentop
może wejść tam z 10 ogrynów, niech ta kosztuje z 60pkt wyglądało by to tak że przód chimery jest bez zmian a tył byłby rozebrany i wstawione tylko takie rusztowanie jak u orków
Ostatnio edytowany przez Bizim (2008-03-20 23:33:18)
Offline
Jeśli by zmienić sam upgrade chimery na nowy pojazd to może być ;p
OTR - Ogryn Transport Ramp
BS:3 F: 12 S: 10 R: 10
Open Toped, Fast
Załoga: 1Guardsmen
Transport: 8 Ogrynów
Zasady specjalne:
No dark, no fear - Ogryny nie boją się wsiadać do transportera, ponieważ nie ma on żadnych ścian i dachu.
Niestety, przez to normalni gwardziści zostali by zrzuceni z pojazdu i tylko Ogryny są w stanie się utrzymać.
Co do zwykłych chimer, to raczej nie ma co ich zmieniać - i tak nikt by nie zaakceptował dopakowywania istniejącego pojazdu.
Offline
no to jak dla mnie to już jest gites tylko trzeba dać jakiś sensowny koszt pkt i można wojować
a i uzbrojenie, myślę że wrzucić na hulla heavy bolter lub heavy flamer i wywalić całkowicie wierzę z chimerki, ewentualnie aby to nie było za mocne połączenie to wstawić heavy stubber tak na wierzy i bez broni w hullu (heaby stubbber R 36'' S4 Ap6 heavy 3)
Offline
Suuuper, Str 4 ap 5 albo 6 i 12 cali zasięgu. To się nastrzelasz! Ale pomysł jest zajebisty bo wkońu może zaczne grać ogrynami. Jak jeszcze w ruch wejdzie nowa doktryna to wogóle pełen orgazm "Co do zwykłych chimer, to raczej nie ma co ich zmieniać - i tak nikt by nie zaakceptował dopakowywania istniejącego pojazdu."=???? Ja bym zaakceptował to jest różnica pancerz 12 a 10
Ostatnio edytowany przez kacper (2008-03-22 21:12:20)
Offline
Hull Mounted Ripper Cannon - może go obsługiwać jedynie ogryn transportowany w pojeździe, zamiast strzelania własną bronią. Stanowisko strzeleckie znajduje się po prawej stronie kierowcy.
R: 24" S: 6 Ap: 4 Notes: Heavy 3
Out of ammo - z racji, na psychikę Ogrynów, używana przez nich broń ma tendencje, do szybkiego opróżniania magazynka. Jeśli na kościach na trafienie pojawi się dublet, to do końca gry nie może strzelać.
Może być?
Offline
prosze - ten pojazd tylko jedną turę będzie strzelał:
a)Podjedzie 24", w 2 turze 12 i wysiadają - nie będzie żadnego strzelania
b)12" i strzelanko, 2 tura 12 i wysiadka
c)Wybucha zanim strzeli
a tak ma fluffowe uzasadnienie - no chyba zeby ktos kupowal ogrynów do strzelania
podczas gry próbnej ogryny w 1 turze wbiły jednego W spawnowi, i odrazu dublet w 2 turze zaszarzowali plagowych i ich zabili, potem pojazd dostał.... shaken i stunn XD a ogryny zostały zaszarzowane przez lorda i oblita, którzy ostatecznie zgineli i ogryni zostali pokonani przez 2 ogryna: podsumowanie - drogi squad, 8 ogrynow z bone 'ead'em z fistem, pw, rampą desantową i FC za okolo 400 pkt (zgaduje ) rozwalił 450 pkt ;p i uciekl z 2 zywymi modelami
Offline
Wbiły wounda ale nie spwanowi tylko oblitowi . Odział kosztował 4 19 pkt, miał 8 Ogrynów w tym Twardogłowego z PW i fistem oraz Medalion Crimson ( działa jak Mantla), o którym na Impreratora zapomniałem i oczywiście OTR . Jednostka bardzo fluffowa i fajna, następnym razem musze wypróbować całą armie złożoną z Ogrynów ( mówie o dodatkowych 3 Ogryn Strike Force i może tych z Elit)
Offline