Fan Approved

Fan Approved

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2008-03-26 16:10:32

Amdor

Administrator

Zarejestrowany: 2008-03-12
Posty: 47
Punktów :   

Aerofect [Tyranids]

Zauważyłem brak jakichkolwiek anti-airów u tyranidów A tak przecież nie może być

HS:
Aerofect WS: 2 BS: 2 S: 5 T: 5 W: 2 I: 2 A 3 Ld 5 Sv: 4+
Number: 1-3 wystawiane oddzielnie
SR: Fearless, Quadropodal (kawaleria), Rending,
Explosive - zarodniki, które są ukryte w ciele tych tyranidów, wybuchają w zetknięciu z ogniem. Jeśli Aerofect dostanie wounda z: Flamer, Haevy Flamer, Incinerator, lub broni typu Melta, to na 4+ traci pozostałego wounda, a wszystkie jednstki w d6" zostają zranione na 4+.

Broń:
Spore cannon on anti-air mount.

Spore Cannon: R: 12-36" S: x+2 Ap: 6 Notes: Heavy x, Ordnance Blast, Acid Spore, Multiple Barrages
Acid Spore - kwasowe zarodniki mają dużą skuteczność w penetrowaniu pancerzy. Możesz przerzucić rzuty na penetracje pancerza.

Upgrades:
+Adrenal Glands (WS)
+Adrenal Glands (I)
+Extended Carapace (+1 Save)
+Symbiote Rippers
+Toxin Sacks (S)


Wygląd:
Jest to zawieszony na czterech, zakończonych długimi szponami odnóżach, bulwiasty odwłok z dwoma wystającymi organicznymi tubami i paszczą pełną zębów.

Offline

 

#2 2008-03-26 19:29:17

Bizim

Moderator

Zarejestrowany: 2008-03-12
Posty: 26
Punktów :   

Re: Aerofect [Tyranids]

w sumie może być, tylko zmień:
- nie dostaje instanta tylko traci natychmiast wszystkie W, bo inaczej będzie stać w synapsie i będzie odporne na wybuchanie
- nie musi rzucać na synapse

Offline

 

#3 2008-03-26 19:34:45

Amdor

Administrator

Zarejestrowany: 2008-03-12
Posty: 47
Punktów :   

Re: Aerofect [Tyranids]

musi, tylko z racji na fearless, jeśli nie zda, to nie może sie ruszać, jak karaś

Ostrzał tego stworka ma przypominać staromodne (przy arsenale usa) pociski wybuchające na określonej wysokości

Offline

 

#4 2008-03-26 21:14:42

kacper

Moderator

Zarejestrowany: 2008-03-12
Posty: 31
Punktów :   

Re: Aerofect [Tyranids]

W sumie, zatwierdzam!

Offline

 

#5 2008-03-27 14:30:31

Amdor

Administrator

Zarejestrowany: 2008-03-12
Posty: 47
Punktów :   

Re: Aerofect [Tyranids]

Proponuje 75 pkt za model,
+Adrenal Glands (WS) 2 pkt
+Adrenal Glands (I) 3 pkt
+Extended Carapace (+1 Save) 10 pkt
+Symbiote Rippers 1 pkt
+Toxin Sacks (S)  5 pkt

Offline

 

#6 2008-03-30 12:17:05

Bizim

Moderator

Zarejestrowany: 2008-03-12
Posty: 26
Punktów :   

Re: Aerofect [Tyranids]

imo to będzie za mocny indirect wywal to G i wtedy będzie naprawdę AA, bo samoloty wszędzie widać, bez tego to przeciwnik bierze masę tych artylerii i zasypuje nas 27 plackami z S7 nie musząc nawet nas widzieć....
i znów okaże się że bardzo fluffowo tyranidzi są najlepszą armią do strzelania

Offline

 

#7 2008-03-30 21:57:27

Amdor

Administrator

Zarejestrowany: 2008-03-12
Posty: 47
Punktów :   

Re: Aerofect [Tyranids]

hmm czy mozna dać ordnance na małym placku? jak tak to zaraz zmienie - poprostu maja te placki scatterować

Offline

 

#8 2008-04-05 10:55:31

Bizim

Moderator

Zarejestrowany: 2008-03-12
Posty: 26
Punktów :   

Re: Aerofect [Tyranids]

mi bardziej chodzi abyś zrobił przynajmniej 0-1 dla broodu (tak jak mają lictory)

a zresztą flayery zawsze widać, wywal mu to G i daj normalną broń, jednostka AA trafiająca na 5+ nie jest fajna imo

Ostatnio edytowany przez Bizim (2008-04-05 10:58:25)

Offline

 

#9 2008-04-05 13:09:05

Amdor

Administrator

Zarejestrowany: 2008-03-12
Posty: 47
Punktów :   

Re: Aerofect [Tyranids]

zminilem G na ordnance - musi widziec, ale scatteruje, i nie musi rzucać na bs - właśnie o to mi chodziło

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.forumzarzadzanie.pun.pl www.freerunning.pun.pl www.narutoshippuudengaara.pun.pl www.tibia33.pun.pl www.u-s-army.pun.pl