Fan Approved
Zauważyłem brak jakichkolwiek anti-airów u tyranidów A tak przecież nie może być
HS:
Aerofect WS: 2 BS: 2 S: 5 T: 5 W: 2 I: 2 A 3 Ld 5 Sv: 4+
Number: 1-3 wystawiane oddzielnie
SR: Fearless, Quadropodal (kawaleria), Rending,
Explosive - zarodniki, które są ukryte w ciele tych tyranidów, wybuchają w zetknięciu z ogniem. Jeśli Aerofect dostanie wounda z: Flamer, Haevy Flamer, Incinerator, lub broni typu Melta, to na 4+ traci pozostałego wounda, a wszystkie jednstki w d6" zostają zranione na 4+.
Broń:
Spore cannon on anti-air mount.
Spore Cannon: R: 12-36" S: x+2 Ap: 6 Notes: Heavy x, Ordnance Blast, Acid Spore, Multiple Barrages
Acid Spore - kwasowe zarodniki mają dużą skuteczność w penetrowaniu pancerzy. Możesz przerzucić rzuty na penetracje pancerza.
Upgrades:
+Adrenal Glands (WS)
+Adrenal Glands (I)
+Extended Carapace (+1 Save)
+Symbiote Rippers
+Toxin Sacks (S)
Wygląd:
Jest to zawieszony na czterech, zakończonych długimi szponami odnóżach, bulwiasty odwłok z dwoma wystającymi organicznymi tubami i paszczą pełną zębów.
Offline
imo to będzie za mocny indirect wywal to G i wtedy będzie naprawdę AA, bo samoloty wszędzie widać, bez tego to przeciwnik bierze masę tych artylerii i zasypuje nas 27 plackami z S7 nie musząc nawet nas widzieć....
i znów okaże się że bardzo fluffowo tyranidzi są najlepszą armią do strzelania
Offline
mi bardziej chodzi abyś zrobił przynajmniej 0-1 dla broodu (tak jak mają lictory)
a zresztą flayery zawsze widać, wywal mu to G i daj normalną broń, jednostka AA trafiająca na 5+ nie jest fajna imo
Ostatnio edytowany przez Bizim (2008-04-05 10:58:25)
Offline